Förbrukningsmaterial till kontoret | Happy Boss

Kontorsmaterial

För effektivitetens skull har vi samlat allt ni behöver till kontoret på en och samma plats, med samtliga kostnader på en faktura. Kontakta oss för offert och låt oss leverera kontorsmaterialet till er - när ni behöver det!

Förbrukningsmaterial och kontorsmaterial

För effektivitetens skull har vi samlat allt du behöver till kontoret på en och samma plats! Hos oss kan du beställa alla möjliga saker som har med kontoret att göra. Allt från saxar och tejp, till förbrukningsvaror, möbler och inredning. Detta och mycket mer kan ni hitta i vår webbshop som tillhandahåller över 20 000 artiklar för kontor och större verksamheter!

Emellanåt uppkommer behovet av produkter som kan vara lite klurigare att få tag på. Till exempel 100 000 ballonger med tryck, som vi levererat till Apotek Hjärtat när de hade invigning. Vi hjälper just er gärna med er unika beställning. Är du ute efter visitkort, broschyrer och kataloger erbjuder vi prisvärda lösningar inom profilprodukter och trycksaker

Till webbshoppen

Egen webbshop

Genom att vara återförsäljare till väl utvalda leverantörer kan vi erbjuda ett brett sortiment av produkter med hög kvalitet.

Konkurrenskraftiga priser

Vi erbjuder konkurrenskraftiga priser för produkterna ni beställer via oss samt för leveransen till ert kontor.

Snabb leverans

Med leverans dagen efter er beställning kan vi erbjuda snabb och smidig leverans, hela vägen till kontoret.

Leverans direkt till kontoret till förmånliga priser

Vi är en helhetsleverantör som kan tillgodose företagets hela behov av kontorsmaterial.

Kontorsmaterial och toner kan man köpa överallt. Vi på Happy Boss erbjuder en mängd olika skräddarsydda lösningar, allt från webbshop till skåpservice. Vi är säkra på att ni kommer att bli nöjda med vår härliga personal och framför allt att ni inte kommer att stå utan de artiklar som vi har åtagit oss att förse er med. Vi erbjuder även kontorsservice som innefattar stora som små tjänster, som att byta toners i skrivarna.

Låt oss förse ert företag med kontorsmaterial efter era behov!

Kontakta mig

 

 

Kvinna genomför ett köp online

Köp kontorsmaterial smidigt på nätet

Via vår webbshop kan vi erbjuda våra kunder enkel och smidig leverans av kontorsmaterial för företag i alla storlekar. Som en helhetslösning för företag och verksamheter av olika slag är vi stolta att kunna erbjuda ett gediget sortiment av produkter som får verksamheten att rulla på friktionsfritt. Genom regelbunden leverans av kontorsmaterial står ni aldrig utan papper i kopieringsmaskinen, toners eller fungerande whiteboard-pennor när ni behöver det som mest.

Till webbshoppen

 

 

Kontorsmaterial, möbler och inredning till hemmakontoret

Dagens kontor och arbetsplatser kan se väldigt olika ut beroende på företagens olika policys gällande varifrån man får jobba. Oavsett om ni som arbetsgivare förespråkar heltid eller deltid på kontoret, eller kanske låter de anställda själva bestämma varifrån de vill arbeta, så är det arbetsgivarens ansvar att kunna erbjuda en ergonomisk arbetsplats för de anställda. Genom att utrusta de anställdas hemmakontor med rätt möbler, teknologi och kontorsmaterial ger ni dem rätt förutsättningar för en ökad trivsel även i hemmet - och därmed ökad produktivitet.
I vår webbshop finner ni bildskärmar, skrivbord, kontorsstolar, tangentbord, skrivbordstillbehör m.m. Allt för ett funktionellt hemmakontor!

Trygg leverantör av förbrukningsmaterial

Inom ramen för vad Happy Boss kan leverera inkluderas även förbrukningsmaterial till skolor och sjukvården. Vi erbjuder hjälpmedel och planeringsverktyg såväl som städprodukter och skyddsutrustning. Ta del av vårt sortiment för att se samtliga områden vi förser med förbrukningsprodukter.

Till webbshoppen

Relaterade kundcase

“Sedan vi inledde samarbetet med Happy Boss har fakturaflödet minskat avsevärt och det är lättare att ha översikt över företagets utgifter. Det är smidigt och enkelt!”

Jonas Westerbotn

VD, Torvalla Bil

”Vi valde Happy Boss som vår leverantör när det kommer till städ, returhantering, kaffe och vattenlösning, skrivare, entrémattor, frukt och kontorsmaterial...

/Paynova

Alla våra lösningar inom Facility

22 oktober, 2020
9 oktober, 2020
9 september, 2020
9 juni, 2020
9 juni, 2020
9 juni, 2020
9 juni, 2020
9 juni, 2020
9 juni, 2014
9 juni, 2009

Jag vill gärna ha mer information: