Kontaktcenter
Erbjud personlig och snabb kundservice internt och externt med ett kontaktcenter anpassat efter era behov. Happy Boss erbjuder skräddarsydda lösningar som samlar alla inkommande ärenden, från alla olika kanaler, där ni endast betalar för de tjänster ni använder.
Skräddarsydda lösningar
Våra skräddarsydda kontaktcenter erbjuder er att koppla på eller ta bort funktioner efter behov - för att ni endast ska betala för de tjänster ni använder
Effektiv ärendehantering
Samla alla inkommande ärenden i ett och samma system! Samtliga ärenden placeras i rätt kö, hänvisas till rätt person, och ges rätt prioritet oavsett vilken kanal de kommer via.
Betala endast för de tjänster ni använder
Genom att erbjuda flera olika tjänster, och låta er välja vilka som er verksamhet är i behov av, betalar ni endast för de tjänster som används!
Skräddarsytt kontaktcenter efter era behov - internt och externt
Kontaktcentret utgör ett bra stöd för såväl stora som små organisationer och passar oavsett vilken operatör, växeltjänst eller plattform som används. Det går även bra att använda lösningen internt för att exempelvis koppla medarbetare till rätt typ av support på ett effektivt sätt. Vi skräddarsyr en lösning för er och anpassar den i takt med att behoven förändras – så att ni smidigt kan koppla på eller ta bort funktioner och alltid kan vara trygga med att endast betala för det ni behöver.
Rapporter för tydlig överblick
För att ni ska kunna förbättra era processer får ni tillgång till statistik och rapporter i realtid. Datan hjälper er att analysera kundbeteenden och kommunikationsmönster med en handläggare. För att ni enkelt ska komma ihåg hjälper vi er med en genomgång av rapporterna och ger er rätt redskap för att förstå, analysera och förbättra resultaten.
Kontaktcenter för företag i Stockholm
Vi erbjuder våra tjänster över hela landet! Då vi, som många andra stora företag, har vår bas i Stockholm kan vi erbjuda extra snabb service för företag i Stockholm som snabbt och enkelt vill komma igång med ett eget kontaktcenter. Läs mer om våra tjänster längre ner eller kontakta oss idag för att få mer information!
Välj en eller flera tjänster:
- Kanalhantering
- Tidsbokning
- Kösystem
- Automatisk/manuell samtalsinspelning
- Historisk statistik
- Realtidsrapportering
- Dialer & call-backsystem
- Svarstjänster
- Kundtjänst/helpdesk
Osäker på vilka tjänster ni behöver? Låt oss kontakta er för att berätta mer om våra tjänster och hur de kan implementeras i er dagliga verksamhet!
Tjänster inom Företagsväxel:
Alla våra lösningar inom Företagstelefoni
Har du frågor eller vill veta mer?
Fyll i formuläret så tar vi kontakt med dig