Call Center - Kontaktcenter/Contact Center | Happy Boss

Kontaktcenter

Dagens kundservice ska vara personlig och snabb.

Effektivisera ärendehantering för ökad kundnöjdhet

Har ni många kunder som kontaktar er – via olika kanaler? Då kan Happy Boss kontaktcenter vara något för er. Vårt kontaktcenter effektiviserar ärendehantering och hjälper till att höja kundupplevelsen. Inkommande ärenden från samtliga kanaler som telefonsamtal, mail, webbformulär, chatt och sociala medier samlas i ett och samma system och placeras i rätt kö, till rätt person, med rätt prioritet. Du kan dessutom integrera CRM-system som får samma gränssnitt. 

Rapporter för tydlig överblick

För att ni ska kunna förbättra era processer får ni tillgång till statistik och rapporter i realtid. Datan hjälper er att analysera kundbeteenden och kommunikationsmönster med handläggare. 

 

Flexibel tjänst för optimerade resurser

Kontaktcentret utgör ett bra stöd för såväl stora som små organisationer och passar oavsett vilken operatör, växeltjänst eller plattform som används. Det går även bra att använda lösningen internt för att exempelvis koppla medarbetare till rätt typ av support på ett effektivt sätt. Vi skräddarsyr en lösning för er och anpassar den i takt med att behoven förändras – så att ni smidigt kan koppla på eller ta bort funktioner och alltid kan vara trygga med att endast betala för det ni behöver.

Tjänster

  • Kanalhantering
  • Tidsbokning
  • Kösystem
  • Automatisk/manuell samtalsinspelning
  • Historisk statistik
  • Realtidsrapportering
  • Dialer & call-backsystem
  • Svarstjänster
  • Kundtjänst/helpdesk

Alla våra lösningar inom Företagstelefoni

20 oktober, 2019
9 oktober, 2019
9 juni, 2019
9 maj, 2019

Har du frågor eller vill veta mer?

Fyll i formuläret så tar vi kontakt med dig