Service & support
Vi gör allt för att du ska få ett enkelt och problemfritt användande av våra tjänster.
Det ska vara lätt att be om hjälp
Vår målsättning för service är att överträffa era förväntningar!
Det mesta kan vi lösa över telefon eller fjärrsupport. När vi inte kan det har vi engagerade servicepartners på 90 orter i Sverige och erbjuder även service i övriga nordiska länder. För att det ska vara enkelt för dig när något krånglar har du ett telefonnummer och en mailadress oavsett ärende. När du tagit kontakt ger vi dig snabb och effektiv support och garanterad problemlösning. Vi gör allt för att möta dina behov när du behöver det.
Felanmälan
Om du behöver göra en felanmälan kan du både ringa, maila eller fylla i formuläret nedan.
För att hanteringen ska gå smidigare och att vi ska kunna ta med rätt delar ut till dig, ber vi om att du uppger serienummer och en tydlig beskrivning om vad som är fel.
Anmäl skada eller fel
Skriv serienummer och gärna telefonnummer, så kan vi hjälpa dig snabbare.
Vårt kvalitetsarbete
Happy Boss strävar mot högt ställda mål gällande kvalitet, miljö och arbetsmiljö. Vår verksamhet är certifierad enligt ISO 9001 och ISO 14001.
Vill du läsa mer om våra policys?
På Happy Boss arbetar vi aktivt med kvalitetssäkra processer och strävar efter att ständigt förbättra vår verksamhet.