Företagsflytt
Vid byte av företagslokal hjälper vi er med allt från nedmontering av möbler och flyttstäd i den gamla lokalen till flytt av möbler samt montering i den nya lokalen. Flera tjänster, en faktura.
Flera tjänster - en faktura
Istället för att anlita flera olika firmor för flytt, magasinering och städning erbjuder Happy Boss samtliga tjänster för en smidig flytt - på en faktura!
Flexibelt
Oavsett om ni flyttar från en lokal till en annan eller om ni efterfrågar magasinering ser vi till att anpassa våra tjänster efter era behov.
Tidseffektivt
Vi sköter allt, från att packa ned allt i lådor till uppackning på det nya kontoret. Det enda ni gör är att ta er till den nya lokalen!
Flytt av möbler, kontorsmaskiner och material
För att du och dina kollegor ska kunna fokusera på ert arbete sköter Happy Boss nedpackning och flytt av allt kontorsmaterial, möbler och kontorsmaskiner. Vid behov av magasinering av möbler och material är även detta något som sköts via oss.
I en värld som ständigt är under förändring vet vi att företag snabbt måste kunna anpassa sig efter rådande situationer. Kanske är ni i en tillväxtfas där ni planerar att anställa fler kollegor och därmed behöver en större lokal? Eller är ni ett av många företag som erbjuder hemarbete och därmed inte är i behov av en lika stor lokal som tidigare? Oavsett anledning till er företagsflytt så hjälper vi er under hela processen!
Returhantering och återvinning av material och möbler
Vid en företagsflytt är det skönt att rensa på skrivbordet, i förrådet och köket för att slänga allt som är gammalt, trasigt eller inte längre fyller något behov. Vi tar hand om allt från återvinningsmaterial som papp, metall, plats osv, till gamla möbler och kontorsmaskiner som ska återvinnas.
Returhantering är även något vi erbjuder på en regelbunden basis för att ni ska kunna hålla det nya kontoret rent och snyggt i många år framöver!
Städning av gammal och ny lokal
Om ni är i behov av städning av den gamla lokalen erbjuder vi en genomgående flyttstädning samt fönsterputs. Vid behov hjälper vi även till med mattvätt och möbeltvätt vilket är att rekommendera om ni har hyrt en möblerad lokal, alternativt om ni vill fräscha upp era egna möbler inför flytten.
Vi hjälper er även med städning av den nya lokalen om den är i behov av en uppfräschning innan tillträde eller om ni vill boka regelbunden städning av företagslokalen, t.ex vecko-eller månadsvis.
Fler lösningar för en trivsam miljö på kontoret
För att ni och era anställda ska trivas på det nya kontoret är en kombination av textilier, växter, entrémattor och luftrenare ett vinnande koncept för ökad trivsel! Läs mer om våra övriga tjänster inom Facility management som bidrar till en renare miljö på kontoret.